איך להרוויח כסף מעמוד נחיתה וספר מתנה

בוא נראה איך אפשר להרוויח כסף מעמוד נחיתה פלוס ספר קצר מתנה.
ספר מתנה להורדה
עליך לבנות מערכת הכוללת עמוד נחיתה כדי להשיג נרשמים לרשימת התפוצה שלך, וזאת על ידי הצעת ספר חינם, או דוח כלשהו במתנה, כתמריץ. 

אני בטוחה שנתקלת בעמודי נחיתה באינטרנט , וייתכן שאף נרשמת למספר רשימות תפוצה, על מנת לקבל את המתנה המוצעת. אלה הם עמודי אינטרנט בודדים, שאינם מאפשרים לגלוש אל עמוד אחר. אתה יכול או להירשם, לשים את האימייל והשם שלך, או לסגור ולהמשיך לדרכך. אתה צריך לנסח את העמוד הזה באופן תמציתי – קצר ולעניין. לסקרן את הגולשים, ולתת ספר בעל ערך, כך שאנשים יגידו שזה היה שווה להירשם לרשימת התפוצה שלך. האינפורמציה ותיבת ההרשמה צריכים להיות בחלק העליון של העמוד, כך שלא יהיה צורך לגלול כדי להגיע אליהם.

בשעה שאנשים נרשמים לרשימת התפוצה שלך, עליך להגן על עצמך מפני תביעות. אף על פי שאנשים נרשמו לרשימה שלך מרצונם, תמיד יכולים להיות אנשים אשר ייטענו ששלחת להם דואר ספאם, ושהם לא ביקשו לקבל את המידע שלך. על מנת להימנע ממקרים בלתי נעימים אלה, הוסף אל עמוד הנחיתה שלך הצהרת פרטיות, שבה יהיה כתוב שהם נרשמו לאתר שלך, ומסכימים לקבל ממך מידע חינם באימייל. כמובן שסוף כל אימייל צריכים להופיע הפרטים להתנתק מהשירות ולהפסיק לקבל אימיילים.


מתנות וחינמים הפכו למאוד פופולריים בימנו. כאשר יש לך ספר דיגיטלי משלך, כזה שאתה מחזיק בבעלותך את הזכויות יוצרים, הרי שיש לך נכס חשוב. מדוע? הסיבה היא שספר כזה יכול לחולל עבורך כסף במגוון דרכים. ראשית, אתה יכול למכור את הספר הזה בכסף מלא. שנית אתה יכול להציע את הספר כבונוס עבור מי שירכוש מוצרים אחרים דרכך. דרך נוספת היא להציע את הספר עם זכויות יוצרים מלאות. בוא נאמר שיש לך ספר בפורמט דיגיטלי משלך. הספר בהיקף של 82 עמודים, הכוללים בתוכם המון תוכן איכותי ואינפורמציה בנושא מסוים. לצורך העניין נאמר שמדובר בנושא של איך לשווק באינטרנט. אתה יכול למכור את הזכויות על הספר.  מה ההבדל בין סתם למכור ספר לבין למכור זכויות לספר? יש הבדל מהותי, כאשר אתה מוכר למישהו ספר, הוא פשוט קורא אותו, מבין את המידע, לומד את המידע ומשתמש בו כדי לשפר במשהו את חייו. אבל השימוש הוא שימוש אישי, הוא לא ראשי לקחת את הספר שלך, ולמכור אותו בכסף למישהו אחר, כמובן שהוא גם לא רשאי לקחת את התכנים הכתובים בספר ולפרסם אותם באתר או בבלוג שלו. מצד שני אם מכרת לו את הזכויות על הספר, אז הסיטואציה שונה לחלוטין. עכשיו, כבר מותר לו לעשות כל מה שהוא רוצה בספר. מדוע? מכיוון שמכרת לו את הזכויות על הספר. הוא רשאי למכור את הספר ולהרוויח את הכסף בעבורו, זכותו לפרסם חלקים מתוך הספר באתר אינטרנט שלו, או לקחת חלקים מהספר ולפרק אותם למאמרים שאותם הוא יישלח לאתרי מאמרים, כדי לקדם את האתרים שלו. למעשה, מותר לו לעשות ככל העולה על רוחו בספר ובתכנים שהוא מכיל.

בכל אופן אתה הוא זה שקובע את התנאים ואת המגבלות, ייתכן שתרצה להתיר רק למכור הלאה את הספר. כלומר כל מי שירכוש את הספר תהיה לו הזכות למכור אותו כפי שהוא ולשמור לעצמו את כל הרווחים. או שתרצה לתת זכויות מלאות. ככל שתיתן יותר זכויות על המוצר, כך תוכל לדרוש מחיר גבוה יותר. מומלץ שתצרף לכל ספר קובץ נוסף שמפרט את התנאים וההגבלות.

אז למה שתרצה למכור את הזכויות על הספר שלך? כי התשלום הרבה יותר גבוהה. אתה מבין, יש הבדל ניכר במחירים, אם למשל אתה מוכר ספר אינפורמציה במחיר של 29$, הרי שספר עם הזכויות שלו, אתה יכול למכור במחיר של 229$. אתה קובע לכמה אנשים תמכור. למשל אתה מפרסם בהצעה שלך שהזכויות לספר יימכרו אך ורק ל 25 אנשים, וזאת כדי לא להציף את האינטרנט באותם התכנים. בחשבון פשוט 229 $ כפול 25 שווה 5,725 $. אני משאיר את זה לך לחשב כמה זה יוצא בשקלים.

מדוע שמישהו יהיה מוכן לרכוש ספר ב 229$ ? מסיבה פשוטה שהוא קונה את זכויות היוצרים על הספר, מותר לו לשים את השם שלו על הספר כמחבר הספר, מותר לו לעשות שימוש בתכנים שספר בכל דרך שבה הוא רוצה. כך למשל הוא יכול להקליט את התכנים שבספר בהקלטת אודיו, ולהפוך את זה לספר אודיו, לדיסק, שאפשר להקשיב לו.