לבנות עסק באינטרנט | חלק שלישי

זהו החלק השלישי בסדרה לבנות עסק באינטרנט. אם לא קראת את החלקים הקודמים עבור אל:
לבנות עסק באינטרטנט – חלק ראשון.
לבנות עסק באינטרנט – חלק שני

עכשיו נעלה לרשת את הספר האלקטרוני –ה Ebook חינם
שים לב שכאשר אתה נותן שם לקובץ PDF- תן לו שם באנגלית. בהמשך נדבר על זה מדוע חשוב לתת לקובץ שם באנגלית. (אין לזה השפעה על תוכן הספר עצמו, הספר עצמו יהיה כולו באנגלית – אבל השם החיצוני שלו, יהיה באנגלית)
כך שהספר יהיה זמין און-ליין, וגולשים יהיו מסוגלים להוריד אותו אל המחשב הפרטי שלהם.
זוכר שדיברנו על תוכנת העברת קבצים בשםfilezilla  ? התוכנה חינמית, הורדנו אותה וביצענו התקנה. אנו עכשיו פותחים את התוכנה – מקליקים על סמל התוכנה והיא נפתחת.

לאחר שנעלה את הקובץ  של הספר חינם לשרת האחסון, לאחר שנעביר אותו לאון- ליין, הוא יימצא בכתובת מסויימת – והכתובת המסויימת הזאת, היא הכתובת שתשמש אותנו עבור עמוד ההורדה שלנו. ממלאים את הפרטים  - Host ( ftp.yourweb)
שם משתמש וסיסמה ומקליקים על – Quickconnect
בחלק הימני של המסך (שהוא החלק און-ליין, של ספק האחסון שלך) פותחים את התיקייה
Pubic_html.  עכשיו בחלק השמאלי העליון הקליקו על Desktop (או שולחן העבודה שלי)
ובחלק השמאלי תחתון תראו ברשימה את התיקייה – פרוייקט אתר אינטרנט – פתח את התיקייה ונתב אל הקובץ (שנמצא בתיקיית Free Ebook) הקלק על הקובץ פעם אחת כדי לבחור בו, וגרור אותו אל החלק השמאלי של החלון. אתה תיראה בחלק התחתון של המסך אנימציה של קובץ מתמלא, בצבע ירוק שממלא את המלבן, ואחוזים שמתמלאים, כאשר זה יגיע ל 100% סימן שהקובץ עלה. הקובץ סיים לעלות אתה תיראה אותו בצד הימני של המסך. כיצד תדע מהי הכתובת שבה נמצא הקובץ?

הכתובת תהיה – אתר האינטרנט שלך סלאש שם הקובץ. זוכר שדיברנו על כך שכאשר אתה יוצר את קובץ ה PDF חשוב שתיתן לו שם באנגלית? ובכן זוהי הסיבה, שכתובת עמוד ההורדה יהיה כתובת האתר פלוס השם המלא של קובץ הספר.

אם כתובת האתר שלך היא – www.makekessef.comhttp://
ואם למשל שם קובץ הספר הוא    21waystomakemoney.pdf
אז הכתובת בה יימצא הספר שלך הוא

http://www.makekessef.com/21waystomakemoney.pdf


לאחר שהעלית את הקובץ, פתח קובץ וורד או קובץ Text – כתוב ותעד את הכתובת של הספר להורדה. זאת הכתובת שבה הספר נמצא און-ליין, כך שאם בחלון האספלורר שלך תקליד את הכתובת הזאת, הקובץ יופיע. אגב, זה בדיוק הדבר שאתה צריך לבצע לאחר ההעלאה, זאת הבדיקה שאתה מבצע שזה אכן עלה נכון, ושהכתובת שהקלדת אכן היא הכתובת הנכונה. אבל זה לא בדיוק מה שאנחנו רוצים, כי במצב הזה אנחנו מגיעים יותר מדי אל הספר. מה הכוונה? הגולש יגיע אל הספר עצמו, וייראה את הקובץ של הספר פתוח לפניו, און-ליין, באופן ישיר. מה שאנו מעוניינים הוא שהגולש יגיע לעמוד הורדה, בעמוד ההורדה יהיו הנחיות ומלל נוסף, ותהיה לו את האופציה להוריד את הקובץ – את הספר – אל המחשב שלו, ואז לקרוא אותו מהמחשב שלו, ולא ישירות מתוך האינטרנט – און ליין.

רק לאחר שהעלינו את Ebook און-ליין, אנו יכולים לגשת ולבנות את העמוד הורדה. בעמוד ההורדה יהיה כיתוב בנוסח
תודה שנרשמת  הקלק קליק  ימני - שמור מטרה  כדי להורד את הספר במתנה כאן

לחץ כאן

אנו מעוניינים לשים את הלינק של ההורדה במילים – הורד את הספר במתנה כאן.
זוכר שקודם שמרנו את הכתובת של הספר? זה הזמן להצמיד את הכתובת ששמרנו קודם למילים המתאימות. כדי לעשות זאת. אנו פותחים את קובץ עמוד ההורדה בעזרת תוכנת compozer – מסמנים פתח את תוכנת compozer, ולחץ על Save כדי לשמור את השינוי בקובץ.