כסף קל באמת

כסף קל ניתן להרוויח ממילוי סקרים, רק אתמול קיבלתי בתיבת האימייל סקר קצר, שתמורתו זוכיתי בסכום של 12 שקלים. זה באמת היה קלי קלות. בכל פעם שיש סקר חדש, נשלחת אליכם אל תיבת הדואר הודעה לגבי הסקר, עם לינק אל האתר עצמו. אתם מתחברים למערכת, ומתחילים למלא את הסקר צעד אחר צעד, באמת שאין קל מזה. כל אחד שיודע לגלוש באינטרנט, ויש לו ידע בסיסי יכול לעשות את זה.

אני אציג כאן שני אתרי סקרים, שלאחר תהליך הרשמה קצר, מתחילים לקבל מהם סקרים אל תיבת האימייל. היתרון בשני האתרים הללו הוא שאין דמי הרשמה, ולא צריך לשלם משהו כתנאי להיות חבר בהם. באופן כללי אני ממליצה להיזהר מאתרים שמבקשים מכם לשלם להם תמורת הזכות לקבל סקרים. זה צריך להיות חינם, ואתם אלה שצריכים להיות מתוגמלים בכסף, ולא להפך.

באתר הראשון לאחר הכניסה לאתר (מייד אתן את הלינק)  אתם לוחצים על כניסה, ואחר כך רישום למערכת, כפי שמתואר בתמונה מתחת.
אכן כסף קל


אתר סקרים נוסף הוא סקרנט. וגם ממנו תקבלו סקרים בתיבת הדואר. היתרון באתר סקרנט שהוא עשוי להזמין אתכם מדי פעם לקבוצת מיקוד, וכאן אפשר להרוויח יפה, למשל 200 או שלוש מאות שקלים בתווי קנייה. מהי קבוצת מיקוד? בעצם מזמינים אתכם לסוג של דיון, זה כמו סקר, אך הוא מתבצע פנים אל פנים בקבוצה. אתם מגיעים אל מקום שבו יהיו אנשים נוספים ויחד דנים עם מנחה בנושא ספציפי. לאחר כשעתיים כל אחד יוצא עם תווי קנייה בסכומים של בין 200 ל 300 שקלים.

זוהי דרך קלה להרוויח כסף, כל אחד יכול לעשות את זה ואין קל מזה.