יום בחייו של עובד מהבית בשיווק שותפים

להיות בעסקי שיווק שותפים זה לא כל כך קשה בעיקר עכשיו בעידן האינטרנט. ניתן לעשות את זה בזמנך הפנוי. לאמיתו של דבר, זה הרבה יותר קל עכשיו בהשוואה לימים שבהם אנשים גלשו באינטרנט עם מודמים אנלוגיים והגלישה היתה איטית מאוד. הטכנולוגיה פורצת גבולות, מהירות הגלישה באינטרנט רק הולכת וגדלה, והדבר החשוב ביותר הוא שהטכנולוגיה הזאת זמינה עבור כל אחד. בימנו, קל מאוד לעבוד מהבית ולעשות מזומנים. הרי לך יום בחייו של איש העובד מהבית.

העובד מהבית מתעורר ואחרי ארוחת בוקר, מדליק את המחשב כדי לבדוק את ההתפתחויות החדשות ברשת. ככל  אלה העובדים מהבית באמצעות האינטרנט הוא מודאג שאולי יש דברים חדשים שאין הוא מודע להם, הוא רוצה להיות מעודכן בכל הטיפים והטריקים כדי שיהיה מסוגל לשפר את ביצועיו. הוא תמיד מחפש את  הדרך הטובה ביותר לקדם את עסקיו. יש דברים שצריך ללמוד וזה תהליך מתמשך. שיתוף טיפים ועצות בפורומים לשיווק היא דרך מצוינת לעדכן אחרים ולהתעדכן בעצמו.

עיצוב האתר צריך להיות עדכני ומושך. המשווק יודע כי אתר מעוצב היטב יכול להגדיל מספר המבקרים, אבל אפילו  יותר חשוב מזה, יש לדבר השפעה על הדביקות של האתר. כלומר גולש שהגיע לאתר יבלה בו זמן רב יותר. כך גם הסיכוי לכך שהגולש יקליק על המודעות ויבצע רכישה או יירשם לאחת ההצעות באתר שלו, רק עולה. משווק שותפים זוכר כי ישנן שאלות לענות למבקרים באתר. וכל זה חייב להיעשות במהירות. לקוח שפונה ואינו מקבל מענה מהיר, יעבור אל האתר הבא כדי למצוא את מבוקשו.

הוא מכין את המסרים שיישלחו באימייל לאנשים שנרשמו לרשימת התפוצה שלו, כותב תכנים חדשים, עובד על פרויקטים חדשים ומעלה רעיונות עתידיים לפרויקטים שיבוצעו במהלך השנה. כל דבר שעולה במוחו הוא פשוט כותב בתוך קובץ הרעיונות שלו, ושומר את זה ליישום בחודשים הקרובים. ככל שהוא יגדיל עת עסקיו, כך גם הוא יעשה יותר כסף.

הזמן טס. צהריים, ולאחר ארוחת הצהריים הוא ימשיך בפעולותיו, עד לערב אוקי, אני מקווה שזה נותן לך  מושג כלשהו איך משווק שותפים, מבלה את אחד מהימים שלו.