המסע שלי להרוויח כסף

בבלוג זה אתאר את המסע שלי בדרך להרוויח כסף. שמי עינת, ואני אישה נשואה בת 29. מהר מאוד הבנתי שעל מנת לגדל את התינוק שלי בבטחה עלי למצוא דרך לעבוד מהבית, ולהביא כסף ופרנסה באמצעות עבודה מביתי הפרטי. נכון שבעלי מרוויח לא רע בכלל, אבל משכורת אחת זה בהחלט לא מספיק, בעיקר כשכבר יש תינוק, ויש הוצאות חדשות שקודם כלל לא היו קיימים.

אז זהו הזמן חולף מהר ונראה לי מזה לא הוגן לנטוש תינוק בן שלושה חודשים. להגיד לו, שלום מתוקי, אתה כבר גדול, אתה בן שלושה חודשים, והנה אני צריכה עכשיו לעזוב אותך ולצאת לעבודה. אל תדאג נמצא לך מטפלת, נשלם לה ארבעת אלפים או חמשת אלפים שקלים, והיא תשמור עליך. איכשהו כל זה לא נשמע לי הגיוני, אז חיפשתי לי דרך אלטרנטיבית.

יש לי כל מיני רעיונות איך אני יכולה להרוויח כסף מהבית,  ולמעשה כבר הייתי צריכה לחזור למקום העבודה שלי, חופשת הלידה הסתיימה. מה שעשיתי הוא דבר מאוד פשוט, אחרי שחשבתי על זה הרבה, ניגשתי למקום העבודה שלי וקיימתי שיחה עם כוח אדם בחברה. אגיע מיד לעיקר, כדי לקצר את הסיפור - הם אישרו לי בשנה הקרובה לעבוד חצי יום, כלומר חצי משרה מהבית. ויתרתי על מחצית מהמשכורת שלי, ואני כיום עובדת בכל יום ארבע שעות מהבית, מה שמאפשר לי לגדל את התינוק ולשהות במחיצתו. במקביל לעבודה לחצי משרה שאני מבצעת מהבית, אני מחפשת, ומוצאת מדי פעם כל מיני רעיונות נוספים שעוזרים לי לעבוד עוד שעה פה שעה שם, ולהרוויח עוד קצת כסף, וכך להשלים הכנסה. המטרה שלי בסופו של דבר היא שאחרי שתסתיים השנה, בכלל לא לחזור אל מקום העבודה הקבוע שלי, אלא עד אז כבר למצוא כמה מקורות הכנסה מהבית, אשר יאפשרו לי באופן קבוע לעבוד מהבית, ולהתפרנס יפה.

כבר מצאתי כמה דרכים להרוויח כסף מהבית, ואני איכשהו מצליחה לעשות כמה מאות דולרים בשיטות האלה. אני מתכוונת לכך, שזה חוץ מהעבודה שלי הרגילה שאני מבצעת מהבית עבור החברה בה אני עובדת בתמורה לתשלום שכר חודשי, ומשכורת חודשית.