איפה כסף שלי?

אני יודעת שהרבה אנשים עוד לא מסיימים את החודש וכבר שואלים את עצמם ותוהים איפה הכסף שלהם נעלם? האם האנשים הללו חשבו אי פעם לנצל את היכולות של רשת האינטרנט על מנת לעשות כסף? אני בספק. כיום, בשעה שיש כל כך הרבה אופציות פתוחות דרך רשת האינטרנט, הרי שזה ממש טירוף שלא להצטרף אל האנשים שמרוויחים כסף באינטרנט. תעשו כל מה שאתם רק יכולים, אם נחוץ לכם ידע, תקראו כמה ספרים בנושא, תגלשו באתרי אינטרנט שמספקים מידע, תלמדו כל מה שאתם יכולים, ואם כל זה עדיין לא מספיק, תירשמו לסמינר. אבל תעשו טובה לעצמכם תלמדו איך לייצר כסף דרך האינטרנט, עבורכם, עבור משפחתם, למען רווחת הילדים שלכם, למען איכות חיים טובה יותר.
איפה הכסף?

חינוך הילדים עולה היום כל כך הרבה כסף, לי אמנם יש רק תינוק, וגם זה לא זול לגדל אותו. וכל מי שיש לו תינוק, או ילד גדול יותר, יודע בדיוק למה אני מתכוונת. ואני חושבת מה עוד מצפה לי כשהילד יגדל, בית ספר, חוגים, ספרים, משחקי חשיבה, מחשב משלו, נייד משלו, מסך פלסמה משלו. שיעורים פרטיים, לימודים, מה לא? והחופש הגדול, יש לי חברה בעבודה שבכל חופש גדול מוציא כמעט 15 אלף שקלים כדי להחזיק את הילדים בקייטנה. כי כל קייטנה זה רק לשבועיים, כך שצריך שלוש קייטנות כדי להחזיק אותם במשך חודש וחצי, ובחודש האחרון אתם יודעים, אין קייטנות! אבל נראה לי שמישהו כאן יכול לקפוץ על העגלה, אני רואה כאן הזדמנות עסקית יפה מאוד. אני בטוחה שמי שיפעיל קייטנה בשבוע האחרון של החופש הגדול יעשה הרבה מאוד כסף, ויהיה מלא עד אפס מקום. באמת אין לי מושג מדוע לא מקיימים קייטנות בשבוע האחרון של החופש הגדול, וזה דבר שחסר להרבה מאוד הורים. צריך לצאת מוקדם מהעבודה, לקחת חופשות, כדי להחזיק את הילדים בבית. לא פשוט. אבל אין כמעט משהו שהכסף לא פותר. כן, זאת סיבה מספיק טובה להשקיע ביצירת הכנסה נוספת מהבית.

אני עוסקת בתרגומים, אתם  יכולים לעשות כמוני, זאת רק דרך אחת. ויש כל כך הרבה אפשרויות, פשוט חבל להפסיד את זה. אתם טובים באנגלית? שפרו אותה אפילו עוד יותר תקראו המון באנגלית, צפו בפוקס ניוז, ואין סיבה שלא תהיו מסוגלים לתרגם ממש כמוני. האנגלית שלי אינה שפת האם שלי, ובכל זאת אני שולטת בה היטב, לא בגלל שאני כזאת חכמה, אלא בגלל שהשקעתי בזה. תשקיעו בעצמכם, ותתחילו להרוויח.