להרוויח כסף בשיטת גם אני

להרוויח כסף בשיטת  "גם אני"  זה פשוט מאוד וקל, ומתבסס על הצטרפות וקפיצה על ההזדמנות של משהו שכבר קיים, ואנשים אחרים כבר עושים וכבר מרוויחים ממנו כסף. אתה לא צריך להמציא את הגלגל כדי להרוויח כסף, הכול כבר קיים, כל הידע והמידע פרוש לפניך, אבל אתה צריך לדעת להתבונן, להבין, לקלוט, ואז לעשות. אני מכירה אנשים שעשו מיליוני דולרים בשיטה הזאת. בכל פעם שהם ראו שמשהו חדש מצליח, הם הצטרפו אל ההצלחה. וזה לא תמיד חייב להיות משהו חדש, התבונן סביבך וראה את כל אותם עסקים מצליחים, בין אם מדובר בעסקים גדולים או קטנים, הרי שגם אתה יכול לעשות אותו הדבר. אתה יכול לחקות את ההצלחה שלהם.

זוהי שיטה שרבים עושים בה שימוש ואפילו אינם מודעים שהם משתמשים בה, הם פשוט עושים את זה באופן אינטואיטיבי. אותו יזם שראה שיש הצלחה גדולה לדוכן הפלאפל פתח דוכן פלאפל במרחק של 20 מטרים מהדוכן המצליח. הוא בדק במשך תקופת מה, מהו סוד ההצלחה של הדוכן הוותיק יותר, הוא ערך  לעצמו רשימה מהם המרכיבים להצלחה  של אותו דוכן פלאפל: מיקום טוב שעוברים בו הרבה מאוד אנשים, אזור שיש בו משרדים של חברות גדולות, פלאפל טעים ונקי, יחס אישי. אבל הוא ראה שבדוכן המצליח מכינים אך ורק פלאפל ואין למשל צ'יפס, והמנה גם היתה יקרה יחסית 15 שקלים למנה. הוא חישב שגם במחיר של 12 שקלים הוא ייצא ברווח נאה. הוא נוקט בשיטת גם אני. הוא שאל את עצמו, הוא מוכר פלאפל ומצליח? גם אני מוכר פלאפל, והנה גם אני עכשיו מצליח.

אותו הדבר בדיוק באינטרנט, משווקים רבים, יזמי אינטרנט, בעלי אתרים שכיום מרוויחים כסף גדול, עשו את זה בשיטת גם אני. למשל הם ראו שיש אתר שעוסק בדיאטה והרזיה שמצליח ועושה הרבה כסף, אז גם הם הקימו אתר כזה, ונטלו לעצמם נתח מן העוגה. היו כאלה שברגע שהם ראו שסרט הסוד וספר הסוד הצליחו, הזדרזו לכתוב ספרי המשך, ולעשות סדנאות בנושא. אם תקפוץ על העגלה של ההצלחה של מביאים אחרים, אתה עצמך תוכל להיות מצליח גם כן. ואפילו שזאת לא תמיד אותה רמת הצלחה כמו ההצלחה המקורית, הרי שעדיין אתה יכול להרוויח מכך יפה מאוד.