לשווק ולהרוויח באינטרנט

מהן הדרכים לשווק ולהרוויח כסף באינטרנט?

אם יש לך עסק אתה זקוק לפרסום. ואם אין לך עסק, כדאי שתתחיל לחשוב על הקמת עסק משלך. לא משנה עד כמה העסק הזה יהיה קטן, אבל כדי שתעשה כסף, אתה צריך אחד כזה משלך. ישנן כמה שיטות פרסום בסיסיות שהוכיחו את עצמן שהן עובדות בכל הזמנים. וישנן שיטות שהן אופנות חולפות. אני חוזרת ואומרת, אפילו אם כרגע אין לך עסק, אבל אתה חושב על זה כמשהו שבאיזשהו שלב תרצה שיהיה לך, הרי שכדאי שתמשיך לקרוא.
לשווק באינטרנט
 אנו ניקח כמה טכניקות "מסורתיות" ונראה איך לעשות בהן שימוש כדי להביא לידי מקסימום את מאמצי השיווק שלך. במקרה שאתה עדיין לא מיישם את השיטות המסורתיות, ייתכן שתרצה קודם להשתמש בהן, ואז להתקדם לעבר האסטרטגיות המתקדמות יותר.

בנה רשימת תפוצה. הרשימה שלך היא הכלי האולטימטיבי המאפשר לשמור על קשר עם המבקרים באתר שלך. אתה תשמע פעמים רבות כיצד רשימה גדולה של לקוחות פוטנציאליים יכולה להפוך להכנסה יפה מאוד עבורך.

רשימה גדולה ואיכותית תאפשר לך לייצר הכנסה חודשית קבועה, על ידי שיווק ומכירה לאותו ציבור לקוחות שוב ושוב. כאשר אתה זקוק לכסף, כל שעליך לעשות הוא למצוא מוצר איכותי, ולהמליץ עליו לכל החברים ברשימה שלך. זוהי גם דרך מעולה לקבל תנועה איכותית ומסיבית אל כל אתר שתרצה, ביעילות ובמהירות רבה.

ככל שהרשימה איכותית וגדולה יותר, כך ייפתחו בפניך יותר דלתות. תהיה לך הצלחה גדולה יותר בשיתופי פעולה עם שותפים אחרים, וההזדמנויות שייקרו בדרכך, ילכו ויגברו.

איך להתחיל לבנות את הרשימה? צור ניוזלטר שבועי. זוהי דרך מצוינת להתחיל לבנות את הרשימה שלך. צור חבילת מתנה,דוח, או אפילו ספר קצר, תוכנה. כל דבר דיגיטלי שניתן להוריד אל המחשב או לקרוא מהמחשב, יהיה יוצא מן הכלל. אלה הם דברים שיהוו תמריץ לגולשים להירשם לרשימת התפוצה שלך. תוודא שעמוד ההרשמה שלך ממוקם באזור בולט באתר שלך.

תקדם את רשימת התפוצה שלך בכל מקום אפשרי. באימייל שלך, באתר שלך, ובבלוג, בכל מקום! תחשוב על זה לרגע, אם רשימת התפוצה לא היתה חשובה האם משווקים היו משקיעים כל כך הרבה מזמנם, כדי לבנות את רשימת התפוצה שלהם? האם הם היו  רוכשים דומיין ייחודי רק כדי ליצור עמוד נחיתה?

בוא נניח שיש לך תיבת הרשמה לניוזלטר המאפשרת לקוראים שלך להירשם לניוזלטר, ולקבל אל תיבת הדואר שלהם מידע ייחודי, חינם. יש לך הצעה חינם להרשמה, למשל דוח מיוחד שהקוראים לא ירצו להחמיץ, אז הם יירשמו. תיבת ההרשמה מוכנה ומעוצבת היטב ועושה את העבודה ביעילות, רבים נרשמים מדי יום ביומו, וברגע שהגולש החדש נרשם, מופיע עמוד "תודה שנרשמת" כדי לאשר את ההרשמה שלו.

זה בסדר גמור, יחד עם זאת השיעור הגדול כאן, שזה עמוד אחר באתר שלך שתפקידו למכור, ולעשות כסף! מדוע לא להוסיף עוד הצעה בעמוד התודה שלך. זהו שטח פנוי לפרסום, וכדאי שתנצל אותו.

ההצעה לא חייבת להיות בולטת או מטרידה. למעשה, ההצעה צריכה להיות משהו מאוד עדין. אתה לא רוצה להפציץ את המבקרים שלך במודעות פופ אפ, או מכתבי מכירה בזה אחר זה. בעשותך זאת, אתה מאבד אמינות! אבל בעל אתר חכם, מעוניין למכור ביעילות בכל הזדמנות ולנצל כל הזדמנות על מנת להגדיל את הרווחים.