ספרים להורדה חינם | להרוויח כסף מהאינטרנט


איך להרוויח כסף מספרי חינם?

ספרים ומיני ספרים חינם מהווים תמריץ יוצא מן הכלל, להירשם לרשימת התפוצה שלך. כאשר אנשים מגיעים אל עמוד הנחיתה שלך אשר מציע ספר או ספרים להורדה חינם , הרי שרבים יהיו מעוניינים להירשם. אתה לא חייב ליצור ספרים אלקטרוניים בהיקף של מאות עמודים, ניתן ליצור מיני ספרים, בהיקף של בין 10 עמודים ל 30 עמודים. אבל אלה צריכים להיות ספרים קצרים שמכילים תוכן טוב, מידע שיוסיף ערך בעבור הגולשים.
ספר דיגיטלי להורדה חינם

ייתכן שכרגע אתה שואל את עצמך, מאין תביא כל כך הרבה תוכן?  אני שומעת אותך אומר לעצמך, "אבל אני אף פעם לא כתבתי ספר, את רוצה שאני אהיה סופר כדי להרוויח כסף מהאינטרנט?"

אם אתה מוכשר לכתיבה ומבין בתחום עליו אתה כותב, אתה יכול לעשות את זה בעצמך, מצד שני אני מכירה הרבה מאוד אנשים שמפרסמים ספרים שלמים בהיקף של מאות עמודים, בשעה שהם לא כתבו אפילו מילה אחת. איך זה יכול להיות? התשובה היא  PLR.  מזה  PLR? אלה הן ראשי תיבות של  Private Label Rights. כאשר אתה רוכש מוצר מסוג זה, אתה למעשה מקבל זכויות יוצרים על התכנים הללו, ומותר לך לעשות בהם ככל העולה על רוחך. מותר לך לחלק את המוצר עצמו כפי שהוא חינם, מותר לך לארוז אותו לספר, מותר לך להציע אותו כבונוס, מותר לך לערוך את התכנים מחדש ולשים את שמך עליהם, כיוצר התוכן, מותר לך לקחת את התכנים הללו ולפרסם אותם באתרים שלך, ובבלוגים שלך, מותר לך לשבור אותם לחלקים וליצור מהם מאמרים, מותר לך למכור אותם בכסף, ומותר לך למכור אותם לאחרים בתור PLR.

עד כה לא נתקלתי במוצרי PLR בעברית, אבל קיימים אינספור מוצרים שכאלה באנגלית. כך שאם אתה מסוגל לתרגם תכנים מאנגלית לעברית, המוצרים הללו עשויים לעזור לך ליצור אינספור תכנים, הן עבור אתרי האינטרנט שלך, בעבור הבלוגים שלך, ואף ליצור מיני ספרים, וספרים בפורמט דיגיטלי, אשר אפשר או למכור בכסף, או להציע חינם ללקוחותיך. שיטה נוספת היא להשתמש בתוכן זה כדי ליצור מאמרים המיועדים להפצת מאמרים באתרי המאמרים השונים.

כאשר יצרת את המוצר, המיני ספר חינם, הצע אותו כתמריץ למבקרים באתר, כדי להירשם לרשימת התפוצה שלך. הבהר לגולשים אשר מקבלים את הספר שמותר להם להפיץ אותו חינם בין חבריהם. אם יש לך ספר טוב ומעניין, אז אין סיבה שאנשים לא יירצו להעביר אותו, ולשלוח אותו באמצעות האימייל אל רשימת התפוצה שלהם.