להרוויח כסף עוד ועוד

אחת השיטות להרוויח עוד ועוד, ולהגדיל  את הרווחים בכל עסק, היא להציע ללקוחות מוצרים נלווים. האם שמת לב שחברת התעופה שעמה אתה טס, גם מוכרת לך בשמים משקאות וסיגריות? האם שמת לב שהספר שאצלו אתה מסתפר מציע לך לרכוש קרם שיער/ ג'ל לשיער. האם שמת לב שהפקידה בבנק מציעה לך לקחת הלוואה? כל השיטות הללו נועדו להגדיל את הרווחים של העסק, ולא משנה מהו העסק ובאיזה תחום הוא עוסק. 
להרוויח כסף
אפילו אם העסק שלך לדוגמה הוא אתר ביקורות ספרים, אתה יכול למשל להציע לגולשים באתר שלך לרכוש ספר שאתה עצמך כתבת, ובמחיר נוח. אם אתה לא מעונין למכור דבר ללקוחות ועדיין להרוויח, אתה יכול לשנות אסטרטגיה ולגייס ספונסרים לספר – נותני חסות, אשר מקבלים פרסום בתוך הספר שלך, וכך אתה יכול להציע אותו חינם לגולשים באתר שלך. 

זוהי דוגמה איך אפשר להיות יצירתי ולהרוויח כסף בדרכים שונות. אם יש לך אתר שעוסק באיך לעשות כסף, אז אולי תפתח מוצר או ספר שחושף את כל הסודות ומלמד בדיוק איך לעשות כסף. הרעיון המרכזי הוא שאם אתה רוצה להרוויח יותר עליך להציע מוצר כלשהו. אנשים אוהבים מוצרים מכיוון שהם מעשירים את חייהם ומוסיפים להם ערך מסוים. בין אם מדובר בערך של הנאה, או להיראות טוב יותר, או ידע נוסף, הרי שמדובר בדבר שמשפר במשהו את חייהם.