שיווק באמצעות הדואר האלקטרוני

דואר אלקטרוני הוא פריט חובה בכל קמפיין שיווק רציני. זוהי הדרך שבה אתה שומר על קשר עם הלקוחות שלך, ושומר על העסק שלך והמוצרים שלך תמיד בתודעת הלקוחות. להביא לקוחות אל האתר שלך זה דבר אחד, אבל לגרום להם לזכור אותך ולבחור דווקא בך מכל אינספור האתרים שנמצאים שם, זה דבר אחר, בעיקר כאשר הם מעוניינים לבצע רכישה.
אימייל שיווקי
אימיילים הפכו לאמצעי לספק אינפורמציה לגולשים באתרי אינטרנט, ועוזרים לבנות יחסי אמון, ואף לפרסם את שם העסק שלך, ולהביא אותו היישר אל תיבת הדואר של הגולשים. זה יכול להיעשות במספר דרכים. כדי להשיג כתובות אימייל, שתוכל לשווק להם את המידע והמוצרים שלך, עליך ליצור עמוד נחיתה עם הרשמה, כך שאנשים יכולים להירשם אל רשימת התפוצה שלך, ולקבל עדכונים אל תיבת האימייל שלהם, ומידע נוסף. שים לב שאין מדובר כאן בספאם, הגולש נרשם מרצונו אל רשימת התפוצה שלך, ומסר את כתובת האימייל שלו, לצורך זה.
מהו ניוזלטר ? – מדובר בכתב עת אלקטרוני, המגיע אל תיבת האימייל של הגולש. אם למשל ישנו עסק שמוכר ויטמינים ומינרלים, העסק הזה יכול להציע לגולשים להירשם חינם ולקבל בתיבת הדואר שלהם כתב עת אלקטרוני בנושא של ויטמינים ומינרליים. הגולשים מקבלים תכנים ומאמרים בנושא של רפואה אלטרנטיבית ובריאות.
לשווק בעזרת קורס אלקטרוני – אתה יכול לשים באתר שלך הרשמה לקורס אלקטרוני עבור המבקרים באתר שלך. הקורס הזה צריך לעסוק בנושא שבו עוסק האתר שלך. אם נתייחס שוב לדוגמה של האתר שמוכר ויטמינים ומינרלים, הרי שהוא יספק קורס דרך האימייל שיעזור לאנשים וילמד אותם כיצד לגבי פתרונות בריאות. לרוב מדובר בקורסים של מספר ימים שמוצע בחינם. זה גורם לכך שהעסק שלך נשאר בתודעת הגולשים.