יום טיפוסי בעבודה מהבית

זה בהחלט יום טיפוסי, יום בעבודה מהבית . אני מתעוררת בחמש ועשר דקות לפנות בוקר כדי להאכיל את התינוק, אחרי שכבר קמתי במהלך הלילה עוד פעם אחת. אז אם כבר אני ערה, אני מדליקה את המחשב, מכינה לי כוס קפה ומתיישבת לעבוד. השעה עכשיו חמש וחצי לפנות בוקר, אני עובדת שעה אחת ברציפות עד שש וחצי, כשבעלי כבר מתעורר ליום עבודתו -  הוא יוצא בשבע. בינתיים אלעד התינוק נרדם וישן. אני חוזרת לעבודתי. הדלקתי את הרדיו כדי לשמוע קצת מוזיקה ולהתעדכן בעולם שבחוץ, והנה מודיעים על תאונת דרכים ועל פקק באיילון מדרום לצפון. בדיוק מסלול הנסיעה שלי, כאשר הייתי עובדת בתל אביב. למזלי, אישרו לי לעבוד מהבית, בחצי משרה. אני אסירת תודה על כך שאין אני צריכה לצאת מהבית כדי להגיע אל מקום העבודה. מסתכלת בשעון שבמחשב, ורואה שהשעה שבע בבוקר, ואני כבר הספקתי לעבוד שעה וחצי. לחשוב שאנשים בדיוק עכשיו בדרכם אל מקום העבודה שלהם, עד שהם בכלל יחתימו כרטיס. יש עוד המון זמן עד שהם בכלל יתיישבו במקומותיהם ובפועל יתחילו לעבוד. אני כבר הספקתי להשלים משימות, ותאמינו לי שבשעה וחצי הספקתי המון. וזה כנראה בגלל שאני נמצאת בסביבת עבודה נוחה וביתית, ללא כל הסחות דעת. לי, באופן אישי, דרך אגב, הרדיו ממש לא מפריע. אני פשוט שמה את הרדיו ברקע, ועובדת במרץ על המשימות שכתבתי לי לביצוע.


לאחותי מחר יש יום הולדת ואין לי סבלנות להתחיל לחשוב על ברכה ולנסח משהו מההתחלה, אז אני מוצאת באינטרנט ברכות ליום הולדת, ועושה העתק הדבק לוורד, עורכת את זה טיפה,מוסיפה תמונה יפה מהאינטרנט ושולחת להדפסה.
בשבע עשרים וחמש דקות, התינוק קצת בוכה. אני ממתינה בדריכות לראות אם הוא ימשיך לבכות או שיירגע, למרבה המזל, הוא חוזר לישון ונרדם. אני יכולה להמשיך לעבוד. בתשע וחצי התינוק כבר בוכה בקול רם, שמאיים לקרוע את הקירות ממקומם, ואני נזכרת שצריך להאכיל אותו. טוב, עד תשע וחצי כבר הספקתי לעבוד 4 שעות, ולמעשה כבר השלמתי את העבודה שלי להיום, ככל הנוגע לארגון בו אני עובדת. עד שעה עשר אני כבר מסיימת להאכיל את התינוק שלי, ומעכשיו, אני מקדישה שעה וחצי לסדר את הבית, לנקות, להתעסק קצת עם הכביסה, ולהכין אוכל. עד 11:10 כבר סיימתי את כל המלאכות הללו. למעשה אני מעכשיו חופשייה עד הצהריים, וזה בדיוק הזמן לנוח מעט. אני נחה לי עד השעה שתים עשרה ורבע, שזה בערך שעה מנוחה. אני מפעילה את הטלוויזיה וצופה מעט. אחד הדברים שאני עושה כדי להרוויח עוד קצת כסף מהבית הוא תרגומים. יש לי את היכולת לתרגם מאנגלית לעברית, או מעברית לאנגלית, כל מאמר שרק תרצו. לא נולדתי בארצות הברית, וגם לא באנגליה, אבל לא יודעת, יש לי מין כשרון טבעי כזה לשפות, ואנגלית תמיד היתה שפה שהתלבשה לי היטב, כך שישנו איזשהו אתר שאני רשומה אליו, והם שולחים לי כל הזמן עבודות תרגום. כנראה שהם מרוצים מהעבודות שאני מבצעת, כי הם ממשיכים כל הזמן לשלוח לי עוד ועוד, ואפילו על חלק מהעבודות אני נאלצת לוותר, מכיוון שאני יודעת שלא אוכל לעמוד בלוח זמנים שלהם. אז זאת השלמת הכנסה די טובה, מכיוון שאני מתרגמת במהירות רבה. בשעה אחת אני מסוגלת לתרגם (כולל הקלדה לקובץ וורד) ארבעה -חמישה עמודים שלמים.