לבנות עסק באינטרנט | חלק שני

זהו החלק השני בסדרה לבנות עסק באינטרנט. אם לא קראת את החלק הראשון, עבור אל לבנות עסק באינטרטנט – חלק ראשון.

מה עוד נחוץ לנו כדי לבנות עסק באינטרנט?

FTP – להעלות תכנים ודברים אל האינטרנט עצמו. כיצד FTP עובד? – זהו פרוטוקול העברת קבצים. זהו תהליך שבו אתה מעביר את הקבצים מהמחשב הביתי שלך אל חברת האחסון האתר שלך. ואז מה שהעלית מתפרסם באינטרנט.

כדי להעלות את הקבצים אתה זקוק לתוכנת FTP.  תוכנות רבות עולות כסף, אבל אל תדאג, אני אתן לך לינק לתוכנה בחינם. אתה יכול להוריד ללא תשלום את התוכנה - http://filezilla-project.org
לאחר שתקליק על הלינק ותגיע לאתר – בחר בחלק השמאלי –     Download fileZilla Client   כפי שמתואר בצילום
 הקלק על FileZilla כדי לפתוח את התוכנה שלושה דברים שאתה צריך למלא בתוכנה
Host – אתה כותב ftp. (כלומר FTP נקודה) ומייד אחרי הנקודה אתה כותב את כתובת האתר שלך (בלי הקידומת של ה http://www) כך שאם למשל כתובת האתר שלך היא  http://www.books.com – אז אתה תכתוב ftp.books.com
Username  - שם המשתמש שקיבלתי בעת הרישום לחברת האחסון אתרים
Password – הסיסמה שקיבלת בעת הרישום לחברת אחסון אתרים
אם אינך זוכר מהם, אתה יכול לבדוק בתיבת האימייל שלך, מכיוון שחברת האחסון שלחה לך באימייל את שם המשתמש והסיסמה, כאשר נרשמת לשירות. את השדה PORT אתה יכול להשאיר ריק, אין צורך למלא שם דבר.

עכשיו הקלק על לחצן  Quickconnect אתה תראה קבצים רצים על המסך בתוך התוכנה. בחלק השמאלי של המסך – אתה תזהה את התיקיות  והקבצים במחשב המקומי שלך ואילו החלק הימני של המסך – מציג לפניך את התיקיות והקבצים באתר האינטרנט שלך, מה ששמרת והעלית אצל חברת האחסון שלך. יש דבר אחד חשוב שאתה צריך לדעת והוא שכל מה שאתה מעלה – אתה מעלה תמיד לתיקיית שורש אחת בסיסית. והתיקייה הזאת נקראת – Public_html
כדי להעביר קובץ מהמחשב שלך אל מחשב חברת האחסון (כדי שיהיה זמין באינטרנט) אתה מאתר את הקובץ בחלק השמאלי של המסך, וגורר אותו לחלק הימני של המסך. זה נקרא Drag & Drop – כלומר גרור ושחרר. זכור מדובר בתהליך, והתהליך מכיל בתוכו שלבים שונים. לאחר שתלמד את כל השלבים תהיה מסוגל להתחיל להרוויח.

צור תיקיית פרוייקט אתר אינטרנט – זוהי תיקייה שבה תשים את כל מה שקשור לאתר האינטרנט שלך. זה יעשה את החיים שלך הרבה יותר קלים, מכיוון שאנו נשמור הכל בתיקייה הזאת. זה יחסוך לך אח''כ חיפושים וכאבי ראש איפה שמתי את הקובץ הזה, איפה הקובץ ההוא?

כאשר אתה יוצר את עמוד הנחיתה אתה בעצם יוצר קובץ html אחד שהוא עמוד הנחיתה ועוד תיקייה שמכילה בתוכה את כל התמונות הקבצים הגרפיים שמופיעים בעמוד הנחיתה. אני ממליץ לך לקרוא לתיקייה הזאת בשם Images (אף על פי שניתן לקורא לזה בכל שם שרוצים). תעבוד בצורה מסודרת ותדע שתיקיית Images – היא התיקייה שמכילה את כל הקבצים הגרפיים של עמוד הנחיתה.

כלומר – אתה יוצר תיקייה שנקראת Squeeze
ובסופו של דבר התיקייה הזאת תכיל בתוכה קובץ אחד ועוד תיקייה אחת

תיקיית Squeeze Page

·          תיקיית Images
·          קובץ Squeeze.html


הדבר השני שאנו רוצים הוא ליצור עמוד הורדה
תיקיית Download Page
Ebook חינם