להרוויח כסף צריך לעבוד קשה

תמיד סיפרו לנו שכדי להרוויח כסף, צריך לעבוד קשה. האמת היא שאני די דבקה בגישה הזאת של לעבוד קשה, אבל אני תמיד אומרת שאם מישהו  עובד קשה אז שלפחות ירוויח יפה. ואחת הדרכים להרוויח יפה היא לייעל את העבודה, כדי להספיק יותר בפחות זמן.
לעבוד קשה? ולהרוויח היטב
האם שמעת על אנשי עסקים שמחפשים הזדמנויות עסקיות? האנשים הללו מחפשים עסקים חיים נושמים ובועטים, כאלה שכבר קיימים בשטח זמן מה, כאלה שמרוויחים כסף. בשעה שגם אתה יכול להצטרף אל אותם אנשים שמחפשים לרכוש עסקים, הייתי רוצה להראות לך את הצד השני של המטבע – כלומר מכירת העסק. אפשר להרוויח הרבה מאוד כסף ממכירת עסק. יש הרבה מאוד אנשים שמעוניינים לרכוש עסק מוכן, ולא משנה מהו העסק, ולא משנה מהו גודלו. לכל סיר יש מכסה. זה לא משנה אם יש לך עסק שמגלגל מאה אלף דולר בחודש, או כזה שמגלגל  500 דולר בחודש. כל ביזנס יכול להימכר ברווח יפה. למעשה אחת הדרכים לעשות הרבה מאוד כסף היא להקים עסקים, להריץ אותם לתקופת מה, ואז למכור אותם ברווח גדול. מדוע זה טוב עבורך? מכיוון שברגע שאתה מוכר את הביזנס שיצרת, אתה מתפנה ליצור את הבא אחריו. ושוב, זה לא חייב להיות עסק גדול, זה יכול להיות כזה, אבל זה גם יכול להיות פרויקט בינוני או קטן. זה יכול להיות עסק פשוט וקטן שבנית מהבית, ואחר כך אתה יכול למכור אותו.

העצה הטובה ביותר שאני יכולה לתת לך היא ללמוד כל מה שאתה יכול אודות עסקים ואודות עשיית כסף. ככל שתעמיק יותר תדע יותר תלמד יותר, ותתרגל את העקרונות, כך תגיע מוכן לקראת העסק שתיבנה. ממש כפי שאתה יוצא לטיול בחו''ל אתה מכין מזוודה עם בגדים, מתכונן לנסיעה, מכין את הפספורט וכרטיסי הטיסה, גם כאן, עשה את כל ההכנות הדרושות, את כל ההכנות הנחוצות על מנת לצאת לדרך.