איך להרוויח כסף מסקרים ? (זה לא מה שאתה חושב)

אני בטוחה ש 99% מהאנשים שקראו את הכותרת של מאמר זה – איך להרוויח כסף מסקר  - בטוחים שאני אומר להם להירשם לאתר סקרים, וכך לעשות כסף ממילוי הסקרים. זה רחוק מאוד מהאמת, השיטה שאציג כאן לפניך אמנם עוסקת במילוי סקר, אבל זה בהחלט לא מה שחשבת.
להרוויח מסקרים
לפי השיטה הזאת אתה הוא זה שיוצר את הסקר ומעלה אותו אל האתר שלך, או אל הבלוג שלך. כל מי שימלא את הסקר יקבל פרס בעל ערך, כך תמשוך מבקרים אל האתר, ואף נרשמים חדשים. בין אם אתה מחלק את הפרס לאדם אחד, או לאלף אנשים, זה לא יעלה לך יותר. אנחנו מדברים כאן על מוצרי אינפורמציה, על מיני ספרים, וספרים דיגיטליים, כך שזה ממש לא עולה לך יותר כסף, אתה פשוט מפנה את כל מי שמילא את הסקר אל עמוד ההורדה של הספר הדיגיטלי. אתה מרוצה כי השגת נרשמים חדשים ולקוחות פוטנצאליים לעסק שלך, והגולש מרוצה, מכיוון שהוא קיבל ספר חינם להורדה, בתחום שמעניין אותו.

לאחרונה ראיתי סקר נהדר, ולמה זה היה כל כך נהדר? זאת היתה הדרך שבה הם הציגו אותו. מצא נושא חם שקשור למוצר או השירות שלך. נסח את הסקר באופן כזה, שיאפשר למבקרים לדון לגבי היתרונות והחסרונות לגבי הנושא, ולמצוא פתרונות. זה עובד נהדר אם המוצר שלך או השירות הוא משהו שפותר בעיה, או יכול לשפר משהו. זה יכול להסתיים בכך שהמבקר יאמר לעצמו, שהפתרון הוא לרכוש את המוצר או השירות שלך.

דוגמה מהחיים:
מבלי לדעת מהו המוצר או השירות, ביקרתי באתר שהיה בו סקר. מילאתי את הסקר, מכיוון שהובטח לכל מי שימלא את הסקר, ספר קצר מתנה.

בסקר נשאלתי שאלות ספציפיות כמו למשל באיזו תדירות אני מקבלת דואר זבל, ספאם, וירוסים וכ''ו.. נשאלתי גם כן מה עשיתי לגבי זה. איזה בעיות זה גרם לי למחשב , כמו מאמצים בניקוי הווירוסים ומחיקת אימיליים של הספאם, ומה יכול היה להיות הפתרון כדי לשפר את המצב. הם גרמו לי לחשוב על כל הדברים הרעים שמקושרים לנושא הספאם, ודואר הזבל. והעובדה שכתבתי את התשובות, רק הדגישו אותם.

כאשר סיימתי למלא את הסקר, הועברתי לעמוד לגבי תוכנת אימייל חדשה שמונעת את כל הספאם ודואר הזבל, ומזהה ווירוסים ומחסלת אותם, עוד בטרם יגיעו אל המחשב שלי. האם הייתי מוכנה לרכוש את המוצר שלהם? ועוד איך! הרי כבר דיברתי על זה, ואמרתי שיש לי בעיה עם זה, ושזה גוזל ממני זמן ועגמת נפש. והנה הם עכשיו מציעים לפתור לי את הבעיה תמורת כמה דולרים ברכישת המוצר המהפכני שלהם. הם עשו דבר מאוד חכם, הם חיממו אותי, והכינו אותי לקראת המכירה. ומה שיפה בזה, שהכול באופן אוטומטי. זאת דרך מעולה להציג בעיה, לדון בה, להעצים אותה, ואז להציע את הפתרון.