להתלבש לעבודה מהבית?

האמת היא  שלא חשבתי שאני אדבר על זה. מה אני לובשת כשאני עובדת מהבית? זה נראה לי פרטי מדי לומר מה אני לובשת. פעם ישבתי בתחתונים וחזייה ועבדתי, נו מה אני אעשה היה מאוד חם, וזה היה מיד אחרי שהנקתי את התינוק. בשעתו כשיצאתי לעבודה במשרד בחברה, הייתי מתלבשת היטב, מסתרקת יפה, מתאפרת, ולא הייתי יוצאת שנייה אחת לפני שנראיתי מיליון דולר. והנה יום אחד אני מוצאת את עצמי עם שיער סתור, לא מסורק, לא מאופרת, לא מסודרת, ואני מייד מתחילה לעבוד על המחשב.

אז שמתי לב לכך שיש איזשהו קשר בין איך אני לבושה, ואיך אני משקיעה בעצמי, לבין איכות העבודה שאני מייצרת. בהתחלה בכלל הייתי יושבת עם מכנסי שורטס קצרים וחולצת טריקו שלעולם לא הייתי מעזה לצאת איתה החוצה. שמתי לב שכאשר אני מתלבשת קצת יותר מושקע, מסדרת את עצמי, מקפידה על השיער, אז אני גם מרגישה יותר טוב כלפי עצמי, וזה בא לידי ביטוי בביצוע המשימות. לכן, אני משתדלת בכל בוקר, להתארגן כאילו שאני עומדת לצאת לעבודה בחוץ. נו, טוב לא צריך להגזים, אני לא מתאפרת, אבל אני בהחלט מסתרקת, מתרעננת, ולובשת משהו יפה, זה גורם לי להרגשה הרבה יותר טובה. יש ימים שבא לי ללבוש אדום עז, ויש ימים שבא לי ללבוש בגדים בצבע ורוד, ויש ימים שצבע שחור הולם אותי, אז אני זורמת עם ההרגשה, וזה עוזר לי המון.

אז אם יש לי עצה שאני רוצה לתת לכם היום היא שפשוט תתלבשו היטב לפני שאתם ניגשים למלאכת העבודה שלכם מהבית. אולי לחלק מהאנשים זה יישמע קצת מוזר, הרי בסופו של דבר הם נמצאים בדירה שלהם, והם יכולים להרשות לעצמם להישאר בפיג'מה שלהם, ובנעלי הבית. נכון, זה אפשרי, ולפעמים אני גם עושה את זה כך, אבל בסופו של דבר כדי להפיק יותר מעצמכם, אתם צריכים להיכנס לאווירה הנכונה, ואת זה אפשר להשיג על ידי כך שתשקיעו בעצמכם, תטפחו את עצמכם כאילו שאתם עומדים לצאת. נסו את זה, אתם תהיו בהלם איזו השפעה תהיה לזה על הביצועים שלכם.