לבנות עסק באינטרנט | חלק ראשון

כדי לבנות עסק באינטרנט עליך לקחת בחשבון שלושה גורמים. 
לשם בניית אתר עסקי נחוצים 3 דברים:

1.       דומיין
2.       חשבון אירוח – הוסטינג (כ 10$ בחודש)
3.       אוטוריספונדר
עסק באינטרנט
הרשמה לחשבון אוטוריספונדר אינה זולה כל כך, המחיר הוא 19$ בחודש, אבל אם אתה רציני לגבי לעשות כסף אתה תצטרך תוכנת Email Autoresponder. ובכל זאת, מכיוון שהגישה שלי בלימוד היא שאתה לעולם לא תצטרך לשים אפילו לא שקל אחד  - אז אני אמליץ לך על אוטוריספונדר בחינם.  אתה יכול להירשם בחינם לשירות של micromail
היכנס לאתר  http://www.micromail.co.il
בחלק הימני של העמוד – הקלק על הלינק  - הרשמה.

האוטוריספונדר – Aweber הוא בתשלום, אך שווה את ההשקעה.
כאשר אתה נכנס עם שם המשתמש והסיסמה לחשבון שלך באוטוריספונדר אתה רואה את הקונטרול פאנל, אתה רואה את הרשימות שיש לך. תחת כל ליסט יש רשימת אימיילים. למשל....מופיע לפניך כמה אנשים נרשמו, וכמה אנשים בסה'''כ יש לך ברשימת אימייל.

אתה מקליק על צור רשימה - צור רשימה חדשה – אתה נותן שם לרשימה, תיאור לרשימה במשפט קצר, אתה יכול להכניס שם את שם הבלוג למשל, כדי שזה שתדע מהי מהות הרשימה.
בשדה From Address  - אתה כותב את האימייל שלך.
ומקליק על שמור רשימה.

השלב הבא הוא להקליק בתפריט על  "הרשימה שלי" -  אישור מצטרפים.
שליחת אימייל אישור – Confirmation Email
אתה כותב ומעצב את אימייל אישור עבור מצטרף חדש. כאשר גולש מגיע אל עמוד הנחיתה שלך, וממלא שם פרטי וכתובת אימייל, ומקליק על הלחצן, נשלח אליו אוטומטית אימייל לאישור. מדוע זה נשלח אליו לאישור? מכיוון שזוהי הדרך היחידה לוודא שאכן הוא עצמו נרשם לרשימת התפוצה שלך. אחרת יכול להיות מצב שמישהו סתם כתב אפילו בשביל הצחוק, כתובת של מישהו אחר ושלח את זה. אז כדי למנוע מצבים כאלה, נחוץ מכתב האישור. כי רק מי שהוא בעל הכתובת יהיה מסוגל לראות את הודעת האישור ולהחליט האם הוא זה שנרשם מלכתחילה, ואז הוא יכול לאשר, או שמא זה הגיע אליו במקרה, אז הוא פשוט לא עושה כלום בנידון, מוחק את ההודעה, והוא לא יקבל ממך הודעות באמצעות האוטוריספונדר שלך.

נסח את הודעת האישור. תחילה נסח את הכותרת -  זה צריך להיות משהו בסגנון "נא אשר את בקשתך לספר אלקטרוני במתנה."

ועכשיו ערוך  את התוכן ההודעה עצמה (כדי לבצע עריכה לחץ לחיצה כפולה על השדה) קיימת כבר הודעה כללית, פשוט שנה את התוכן והתאם אותו. למשל - ספר טוב

הקלק על לחצן – שמור הודעת אישור

יצירת קמפיין הודעות באוטוריספונדר, לאחר שהודעה האישור הראשונה נוחתת בתיבת האימייל של הגולש שנרשם, אתה רוצה לשלוח לו באופן אוטומטי למשל כל שלושה ימים אימייל אחר בסדרה. אנו יוצרים קמפיין שכולל סדרה של 10 או 12 אימיילים, אשר נשלחים אוטומטית באמצעות האוטוריספונדר. במקביל אתה יכול לנסח כל הודעה שתרצה ולשלוח אותה  (בלי קשר, ובנוסף לרצף האוטומטי). זה כאילו שיש לך ביד מכשיר שבאמצעותו אתה יכול בכל עת לבשר לקבוצה גדולה של אנשים על משהו.

יצירת ההודעות עצמן
לחץ על תפריט – הודעות -  פולואו- אפ
לוחצים על - הוסף הודעת פולואו אפ
מבחינה טכניקת ניתן ליצור הודעת HTML או הודעת טקסט פשוט.
הודעת HTML זוהי הודעה עם צבעים ולינקים והיא נראית הרבה יותר טוב.

אתה יוצר את ההודעה הראשונה, וחוזר על התהליך עם הודעה שנייה שלישית וכן הלאה. כאשר אתה יוצר את ההודעה השנייה, מתחת להודעה, מופיעה תיבת דוח שיח ששואלת אותך כמה ימים אחרי משלוח ההודעה הראשונה תצא לדרך ההודעה השנייה. מומלץ את ההודעות הראשונות לשלוח במרווחים צפופים יותר, ואת ההודעות המתקדמות יותר ברווחים יותר גדולים. הקלק על שמור הודעה.