לבנות עסק באינטרנט | חלק רביעי

זהו החלק הרביעי בסדרה לבנות עסק באינטרנט. אם לא קראת את החלקים הקודמים עבור  אל
לבנות עסק באינטרטנט – חלק ראשון.
לבנות עסק באינטרנט – חלק שני
לבנות עסק באינטרנט – חלק שלישי

השלב הבא יהיה לבנות את עמוד התודה, זהו עמוד אינטרנט בפורמט HTML.
דף התודה אומר משהו בנוסח:  תודה שנרשמת, ברגע זה נשלח אליך אימייל לתיבת הדואר שלך. (זהו האימייל אישור שנשלח אוטומטית לתיבת הדואר של מי שנרשם אלינו). כדי להוריד את הספר במתנה, נא אשר את הרשמתך. הלקוח ניגש אל תיבת הדואר שלו ומגלה את האימייל שהאוטוריספונדר שלח לו.

כעת נעלה לאון-ליין, נעלה אל האתר את דף התודה וגם את דף ההורדה
Download.html
Thankyou.html
*.gif
*.jpg

מתחברים לתוכנת filezilla – שוב מבצעים תהליך כניסה למערכת.
ומעלים את הקבצים לתיקיית  HTML_Public

הכתובת של דף התודה תהיה בכתובת הדומיין שלך סלאש שם הקובץ למשל


הכתובת של דף ההורדה תהיה בכתובת הדומיין שלך סלאש ושם קובץ ההורדה


הכתובת של ספר ה PDF תהיה בכתובת הדומיין שלך, סלאש – שם הקובץ PDF, למשל


השלב הבא הוא ליצור פורם הצטרפות  היכנס אל האוטוריספונדר כדי לעדכן את האימייל ההצטרפות לרשימת התפוצה.  הרעיון הוא שכאשר המשתמשים מגיעים אל דף הנחיתה שלך וממלאים את השם ואת כתובת האימייל שלהם, יישלח אליהם אימייל הצטרפות.

האוטוריפסונדר שלך מכיל באופן מובנה תבניות Templates – שאתה יכול לבחור ולהוסיף להם את התוכן. אנחנו כבר העלינו לאתר – אל האינטרנט את דף התודה.  ובתוכנת האוטוריספונדר נבחר בשדה – Thank You Page  - מותאם אישית, בשדה Enter Your email – נכניס את הכתובת של מכתב התודה, שכבר העלינו ושמרנו את הכתובת שלו קודם.
לסמן ב V את האפשרות  "פתח בחלון חדש." הקלק על  "שמור פורם הצטרפות."

ועבור לשלב הבא באוטוריספונדר – להקליק על I Will Install My Form
הקלק על  Raw HTML Version
נקבל את הקוד HTML נעתיק אותו לכתבן, ונמחק כמעט הכל חוץ מהשורות שמתחילות ב
Inpuyt type=…..>

את הקוד הזה, אנחנו נדביק אל דף הנחיתה שלנו.
פותחים את תוכנת Kompozer – תוכנת העריכה לדפי אינטרנט, להקליק ב Kompozer על TABSource

השלב הבא הוא להעלות את דף הנחיתה אל האינטרנט.

והשלב אחריו הוא כזה – אנחנו נחזור אל תוכנת האוטוריפונדר ונפתח את הודעת האימייל הראשונה שכבר ערכנו ונוסיף לה את כתובת דף ההורדה. מומלץ לא לנסות להציע שום דבר בתשלום לפני האימייל החמישי...חלק מהאימיילים שלך שצריכים להכיל הצעות בתשלום, על מנת שתוכל להרוויח מהפניות, וקידום מוצרים קיימים.

מה שאנו עושים הוא יוצרים ב clickBank – לינק לקידום מוצר כלשהו, ומצרפים את הלינק הזה לאימייל, כך שמי שנמצא ברשימת התפוצה שלנו יקליק על הלינק, יגיע אל דף המכירה של המוצר. אם הוא גם יבצע רכישה, אז אנו נתוגמל בעמלה, בכסף לחשבון שלנו.

לאחר שביצענו את כל התהליך, מה שנותר לנו לעשות הוא לבדוק את הכל, להתנהג כאילו אנחנו גולש שהגיע אל דף הנחיתה שלנו, ועובר את כל התהליך. האם הכל עובד תקין, חלק ונכון?

תגיע אל דף הנחיתה שלך, ותבצע רישום – כתוב שם וכתובת אימייל, והקלק על הירשם עכשיו. האם דף התודה עולה מייד לאחר הלחיצה על הלחצן של "הירשם עכשיו" ?

היכנס אל האימייל שאיתו נרשמת לרשימת התפוצה, האם הגיע אליך דואר ראשון מהאוטוריפונדר? האם כאשר אתה מקליק באימייל על הלינק שמוביל להורדת הספר במתנה – האם אתה מגיע אל דף התודה?
לאחר שאתה קורא את דף התודה, שבין היתר מודיע לך שנשלח אליך אימייל להורדת הספר במתנה – האם אכן נשלח אימייל נוסף (שהוא הראשון בסדרת האימיילים) האם כאשר אתה מקליק על הלינק להורדה באימייל – האם אתה אכן מגיע אל דף ההורדה? כאשר אתה בדף ההורדה, ואתה מבצע הורדת הספר מתנה – האם הקובץ יורד באופן תקין אל המחשב שלך?  ככל שתבצע את התהליך הזה שלמדנו יותר ויותר פעמים, כך תשלוט בזה יותר. מכיוון שהעקרונות לא משתנים.

מי שרוצה להרוויח באינטרנט בתור Affiliate צריך קודם כל להבין את התהליך, להבין את העקרונות, לדעת כמה דברים. וזוהי הזדמנות מצויינת ללמוד את זה, להבין את העסק. עכשיו כל מה שנותר לעשות הוא לשלוח גולשים אל דף הנחיתה שלנו.