3 דברים חיוניים לעשיית כסף באינטרנט

מהם שלושת הדברים החיוניים כדי לעשות כסף באינטרנט מתוכניות שותפים ואפילו ממוצר משלך?

  1. עמוד נחיתה
  2. עמוד תודה
  3. עמוד הורדה

מהו עמוד נחיתה ואיך הוא עוזר לך להרוויח כסף?

עמוד נחיתה – Squeeze Page
אני בטוחה שנתקלת בעמודים הללו שבהם אתה מתבקש למלא את כתובת האימייל שלך על מנת לקבל ספר אלקטרוני כלשהו, או מידע חינם. המידע הזה נאסף לרשימת תפוצה, רשימת דיוור. ואז אתה מתחיל לקבל בהמשך הצעות עסקיות כאלה או אחרות, שמביאות לשולחן בסופו של דבר כסף. גם אתה יכול לעשות את זה.
כאשר גולש הגיע לעמוד הנחיתה שלך ונרשם, ברגע שהוא מקליק על הלחצן הירשם, יופיע עמוד תודה בנוסח....תודה שנרשמת, ברגע זה נשלח אליך אימייל לתיבת הדואר, לאחר שתאשר את הדואר תקבל לינק להורדת הספר חינם.

דבר נוסף שקורה בעת הלחיצה על לחצן הירשם הוא שהשם והכתובת אימייל של אותו גולש מתווספת אוטומטית לרשימת המיילינג ליסט שלך. הרשימה שלך מנוהלת על ידי אוטוריספונדר, שמנהל את הרשימה שלך באופן אוטומטי. כשהגולש ניגש  אל האימייל שלו ורואה את הודעת האישור הוא מקליק עליה ומגיע אל
עמוד ההורדה חינם -  משהו בנוח לחץ כאן כדי להוריד. והספר יורד אל המחשב של הגולש.

כלומר, באתר שלך צריכים להיות שלושה עמודים:
עמוד נחיתה,
עמוד תודה
ועמוד הורדה.

הסדר שבו הגולש מגיע אל העמודים הוא באופן הבא:

עמוד נחיתה
עמוד תודה
עמוד הורדה

בניגוד לגלישה באתרי אינטרנט סטנדרטיים, אין לגולש את הבחירה להיכן הוא הולך. כלומר, הגולש לא יכול להחליט למשל שהוא קודם רוצה לגלוש אל עמוד התודה, או שהוא רוצה במיידית להגיע אל עמוד ההורדה. כל הפעולה היא פעולה שבנויה בתוך מערכת אוטומטית מובנית מראש. המערכת מוליכה את הגולש, ומעבירה אותו את התהליך המובנה על מנת להגיע אל התוצאה הרצויה.