בין אם ויתרת על עבודתך בחברה כדי לבלות יותר זמן עם הילדים, או שאת רוצה להגדיל את ההכנסות, עבודה מהבית באינטרנט יכולה להוות את אחת האופציות הטובות ביותר להביא לרווחים יציבים לאורך זמן. ארגון משרד ביתי מעביר את הרעיון שאת מחויבת למשפחה ולקריירה שלך. יחד עם זאת השילוב הזה בין בית לבין עבודה עלול לעורר מספר בעיות. במה את צריכה לבחור, בין ילד בוכה לבין פרויקט דחוף שצורח לך תסיימי אותי? מה הציפייה מהילדים, כיצד הם אמורים להתנהג כאשר אימא בעבודה, אבל פיזית היא מעבר לדלת, בחדר הסמוך? מי ישטוף את הכלים? אימהות שעובדות מהבית לפעמים נקרעות בין העבודה לבין משימות הבית. אז איך שמים את קו הגבול בין השניים?

אמהות העובדות מהבית צריכות לפעול על פי כללים ספציפיים כדי להיות פרודוקטיבית.

תדוני עם המשפחה. זה צריך להיות מוסכם מראש עם הבעל, ואם יש ילדים בוגרים, אז גם עם הילדים. אם הילדים הם עדיין פעוטות וזקוקים להשגחה, תחליטי האם את רוצה לשכור בייביסיטר במשרה חלקית.

תגדירי מראש את לוח הזמנים שלך לעבודה. כמובן שלוח הזמנים צריך לנבוע מתוך סדרי העדיפויות, המשפחה, ומחויבויות נוספות. אבל מה שלא יהיה לוח הזמנים שלך, תוודאי שכולם יהיה מודעים לכך שאלה הן שעות העבודה. קביעת שעות עבודה מוגדרות מעניקה  לילדים שלך את הרושם שיש להם מקום בלוח הזמנים שלך, והם יכולים להמתין לזמן שלהם, במקום להופיע ולהתרוצץ בסביבת העבודה שלך בכל פעם שמתחשק להם. תיצמדי ללוח הזמנים ככל שאת יכולה, אלא אם כן צץ באמת מקרה חירום.

תחליטי על מדיניות דלת פתוחה או סגורה. מדיניות דלת סגורה עובדת טוב יותר אם יש לך מישהו שנמצא עם הילדים ומשגיח עליהם. זה מאפשר לך לעבוד ללא כל הסחות דעת. הדלת הפתוחה, מצד שני, מומלצת אם אין לך מישהו שמשגיח. כך את יכולה מדי פעם להעיף מבט ולראות שהכול בסדר. מי שנוקטת במדיניות הדלת הפתוחה, צריכה מדי פעם כאשר היא צריכה למשל לנהל שיחת טלפון חשובה  - לסגור את הדלת לפרק זמן קצוב, ואז בתום המשימה שדורשת יותר שקט, שוב לפתוח את הדלת, ולהמשיך בעבודה. אל תחששי להאציל משימות. אם יש לך  ילדים בוגרים יותר, את יכולה להטיל עליהם משימות כמו להוריד את האשפה, לשטוף את הכלים, ואפילו לנקות את החדר שלהם.