מושגים שכל משווק תוכניות שותפים צריך להכיר

אם יש לך אתר אינטרנט או אפילו אם יש לך בלוג בבלוגר, אתה יכול להפוך את הבלוג שלך לאפיק רווחי להכנסות כסף. השיטה היא פשוט להירשם לאתר זה, ולהתחיל לשים פרסומות בבלוג. הפרסומות צריכות להיות מתאימות באופיין לתוכן שבו עוסק הבלוג שלך. ישנם מספר מושגים בסיסיים שעליך להכיר, ולהבין איך אתה מתוגמל וכיצד מגיע אליך הכסף.

רבים נוטים לחשוב שעצם זה שאתה שם מודעות פרסום באתר שלך, מכניס לך כסף. זוהי שגיאה. יש אנשים שחושבים שהפרסום הזה כמו כמו פרסום בעיתון. כלומר, מישהו מפרסם אצלך, ומשלם לך בעבור זה ששמת את הפרסומת שלו אצלך באתר או אצלך בבלוג. ברוב המכריע של המקרים זה לא כך, ובוודאי שכאשר מדובר באתרים קטנים או בלוגים זה בכלל לא כך. העבודה בקליק און ושיטת ההכנסות מתבססת ברובה על מתכונת של CPL – קליק פר ליד. כלומר זה שמישהו רואה את המודעה שלך זה עדיין לא מכניס לך כסף. למעשה אפילו אלפי אנשים יכולים לצפות במודעה ששמת בבלוג  ועדיין לא תרוויח שקל אחד. יתרה מזאת, אפילו אם אנשים בפועל יקליקו על הפרסומת ששמת, זה  עדיין לא יכניס לך כסף. אז מה כן? רק לקוח שמתעניין באמת בהצעה, ומשאיר פרטים בעמוד המפרסם, יביא להכנסות, לבעל האתר או בעל הבלוג.

זה לא שלא קיים תגמול בשיטה הישנה, השיטה הישנה אומרת שעבור חשיפה לכל 1000 גולשים תקבל סכום מסוים. CPM פירושו, קניית אלף צפיות, אלף הצגות של הפרסומת בסכום כסף מסוים.  בפרסום המסורתי תמיד שילמו על פי CPM, זוהי הסיבה לכך שככל שיש יותר רייטינג ויותר חשיפה למדיה מסוימת כך המחיר של הפרסומת עולה. אם לעיתון מסוים יש מאה אלף קוראים, הוא יכול לדרוש הרבה יותר כסף ממקומון שקוראים עשרת אלפים אנשים. תחשוב רגע אחד מהצד של בעל העסק שרוצה לפרסם את העסק שלו. אך מודל זה פחות נפוץ, ובתוכניות שותפים כמעט ואינו קיים.

מהו יחס המרה? אם אתה רוצה להרוויח כסף באינטרנט, עליך לדעת אודות יחס המרה. ובכן, מדובר בכמות האנשים שנחשפו לפרסומת חלקי אלה שהפכו ללקוחות.  כל תהליך מכירה עובר מספר שלבים. השלב הראשון הוא השלב שבו הגולש מגיע אל אתר ספציפי בנישה ספציפית ומתעניין בנושא. בשלב הבא הוא  מתחיל להתעניין יותר בנושא. מתעניין מחפש מידע ורוצה לדעת יותר בנושא. בשלב הבא הלקוח הפוטנציאלי כבר קיבל החלטה לרכוש מוצר בתחום בו התעניין, אבל הוא עדיין לא יודע מה לקנות, הוא מחפש משהו שמתאים לו, משהו שיפתור לו את הבעיה שיש לו. 

הירשם לאתר, פתח בלוג בבלוגר ותתחיל לעשות כסף