להרוויח כסף

במסגרת המסע שלי להרוויח כסף, אני בודקת כל הזמן אופציות חדשות שיאפשרו לי להרוויח כסף,מבלי שאצטרך לצאת מהבית. לאחרונה גיליתי מקור הכנסה מעולה, שמעולם לא ממש שמתי אליו לב. אני מתכוונת לכך שידעתי שאנשים מרוויחים מזה כסף, אבל מעולם לא האמנתי שאני גם כן מסוגלת להרוויח מזה, מכיוון שאני ממש לא מבינה כלום בתחום הזה. זה תמיד נראה לי מן תחום כזה לכלכלנים ולאנשים שמבינים, ומה אני מבינה בכל העניין הזה. אז לפני שנכנסתי לכל העניין הזה אפילו לא ידעתי מה זה מדד המעו''ף.

היו לי הרבה מאוד חששות והיסוסים לפני החלטתי להירשם לקורס. בשלב הראשון נרשמתי לשיעור חינם ללא כל התחייבות. אמרתי לעצמי, מה כבר יש לי להפסיד. מקסימום אני אלך פעם אחת, ואם אראה שלא מתאים לי, אחזור הביתה. אבל ברגע שהתחלתי לראות את האנשים שמרוויחים כסף, זה פשוט סובב לי את הראש. למרות זאת אני חייבת להגיד שעדיין היו לי ספקות. הם מרווחים, אבל השאלה היא האם אני שלא מבינה בזה כלום, האם אני יכולם להרוויח?

לא רק זה, זה תמיד נראה לי מפחיד, עבדתי קשה על מה שיש לי בחיים ולא בא להפסיד את זה בשוק ההון. הייתי בטוחה שברגע שאני אכנס לזה, אני אפסיד הרבה מאוד כסף. חחחח, זה היה מצחיק לראות את הגברים בחבורה שהרוויחו בתרגיל שעשינו פחות מ 300 $, כאשר אני הרווחתי כסף בסכום של 2,560 $ ביום. טוב, אני יודעת שזה היה רק תרגיל, אבל אם הסנריו הזה היה קורה במציאות, אז אני הייתי מרוויחה באותו מצב 2,560 $ ביום אחד. אמרתי למדריך שאני מוכנה בשמחה רבה להרוויח 10% מהסכום הזה. אמרתי לו שאם זה יקרה במציאות, אני באמת אהיה אסירת תודה. מה שלא ידעתי הוא שלא רק שארוויח את הסכום הזה, אלא אפילו יותר מזה.

זה לא היה פשוט לצאת ללימודים כאשר יש לך תינוק, אבל עשיתי את זה. אחותי עזרה לי, ובאה לשמור על התינוק. ועכשיו אני מתחברת ישר מהבית שלי אל המערכת, מתחילה לתת הוראות קנייה ומכירה, עושה שורטים, ולונגים, ומכניסה כסף כמעט בכל יום. טוב, אני חייבת לומר שלא בכל יום זה עובד, והיו לי כבר כמה ימים שהסתיימו בבאסה, אבל בסך הכול הרווחתי כסף די טוב. אני כבר מתחילה לחשוב שאם הרווחים שלי יימשכו בקצב הזה, אז אין טעם לחזור לעבודה הקבועה שלי. מי שקרא את הסיפור שלי יודע שאישרו לי לעבוד בחצי משרה מהבית, כך שארבע שעות בכל יום אני עדיין מקדישה לעבודה מהבית עבור מקום העבודה הקבוע שלי. ממש ללא צריך פה ידע קודם, אני מאמינה שאם אני הצלחתי בזה, וממש לא היה לי מושג, ולא ידעתי כלום...אז כמעט כל אחד ואחת יכולים להצליח. על דבר אחד אני מצטערת שלא ניסיתי את זה לפני כמה שנים, זה היה בהחלט משפר את מצבי הכלכלי.

מבטיחה להמשיך ולדווח איך הולך.

למידע נוסף בנושא לחץ כאן

להרוויח כסף

















המסע שלי להרוויח כסף 
בבלוג זה אתאר את המסע שלי בדרך להרוויח כסף. שמי עינת, ואני אישה נשואה בת 29. מהר מאוד הבנתי שעל מנת לגדל את התינוק שלי בבטחה עלי למצוא דרך לעבוד מהבית, ולהביא כסף ופרנסה באמצעות עבודה מביתי הפרטי. נכון שבעלי מרוויח לא רע בכלל, אבל משכורת אחת זה בהחלט לא מספיק, בעיקר כשכבר יש תינוק, ויש הוצאות חדשות שקודם כלל לא היו קיימים.

אז זהו הזמן חולף מהר ונראה לי מזה לא הוגן לנטוש תינוק בן שלושה חודשים. להגיד לו, שלום מתוקי, אתה כבר גדול, אתה בן שלושה חודשים, והנה אני צריכה עכשיו לעזוב אותך ולצאת לעבודה. אל תדאג נמצא לך מטפלת, נשלם לה ארבעת אלפים או חמשת אלפים שקלים, והיא תשמור עליך. איכשהו כל זה לא נשמע לי הגיוני, אז חיפשתי לי דרך אלטרנטיבית.
יש לי כל מיני רעיונות איך אני יכולה להרוויח כסף מהבית,  ולמעשה כבר הייתי צריכה לחזור למקום העבודה שלי, חופשת הלידה הסתיימה.... 







להרוויח כסף משיווק שותפים עסקיים

דרך טובה להרוויח כסף היא באמצעות שיווק שותפים. שיווק שותפים הוא עסק מאוד פופולרי באינטרנט, והוא כרוך בשותפות בין סוחר אחד או יותר לבין שותפים. תפקידם של השותפים הוא לפרסם או לקדם מוצרים של סוחרים אשר מעוניינים להגדיל את חוג לקוחותיהם באמצעות שימוש בתוכנית שותפים. כאשר מתבצעת רכישה, או הרשמה של הלקוח להצעה של הסוחר, חלק מהרווח שקיבל הסוחר ניתן לשותפים. מסיבה זו ממש, היחסים בין שותפים לבין סוחרים ידוע גם בשם שיתוף הכנסות.

שיווק שותפים מהווה דרך נפלאה עבור סוחרים למכור מוצרים נוספים באינטרנט, להגדיל את חוג לקוחותיהם, ולעשות יותר עסקים.  מצד שני הדבר גם מהווה הזדמנות נפלאה עבור בעלי אתרים להרוויח כסף וליצור הכנסה נוספת מהאתר שלהם.  צריך לעבוד קשה כדי להפוך את האתר שלך לייחודי ומעניין, כזה שמתבלט ומושך אליו קהלים גדולים של גולשים. לא משנה אם אתה שותף, או סוחר, יהיה עליך לגלות כמה סודות שיוביל אותך ההצלחה.

כדי להוביל את העסק שלך להצלחה, עליך לנהל את זה בדרך הנכונה. ניהול נכון יסייע לעסק שלך לגדול, מה שהופך את כל הזמן והמאמץ, לשווים. כמו בכל עסק אחר על מנת להגדיל את הרווחים, צריך לפרסם. הדרך הנפוצה ביותר היא באנרים וקישורים, אתה יכול לשים אותם באתר שלך, למרות שעליך למקם אותם בחוכמה. אל תפגיז בעמוד אחד עשרות מודעות פרסומיות מכיוון שזה מאוד מעצבן את הגולשים ואף מבלבל לקוחות פוטנציאליים. כל עמוד אינטרנט צריך להיות מעוצב וממוקד לדבר אחד מרכזי. 

דרך נוספת להרוויח יותר כסף....


להרוויח כסף מתביעות
זה לא שאני מחפשת להרוויח כסף מתביעות, למען האמת העצה הטובה ביותר שאני יכולה לייעץ לכם היא להתרחק מבתי משפט, אבל יש מקרים מסוימים שאין בררה אלא להגיש תביעה כדי לשמור על זכויותינו כאזרחים במדינה הזאת. אנו חיים בחברה פסיבית. כאשר במדינות אחרות יוצאים לרחובות ומפגינים בקשיחות כאשר עולים המחירים, הרי שבארץ עליות חדות בדלק, ובמחירי המים, נענים בקול ענות חלושה מצד הציבור. כנראה שלאנשים בארץ אין כוח להילחם אין להם כוח לצאת להפגנות. איש איש בד' אמותיו. אנשים טרודים להביא פרנסה הביתה, מגיעים עייפים, ואין זמן וכוח להתארגן כנגד גזרות כלכליות.

הבעיה היא שהדפוס הזה חוזר בכל מיני מצבים בחיים. בתקופה שבה הרביתי לנסוע באוטובוסים, כמעט שלא האמנתי למראה עיני, כיצד חברת תחבורה גדולה עושה קופה על גבו של הציבור. אנשים נאלצים להצטופף ולהידחק בתוך אוטובוס המוביל אותם במשך שלושים או ארבעים דקות, בתנאים קשים. לעתים בקושי יש מקום לעמוד. לא אחת הייתי עדה לאנשים עצבניים שהתחילו לריב זה עם זה על כל תרוץ הכי קטן, מכיוון שזה ידוע שכאשר אנשים צפופים ודחוקים זה עלול לגרום לתגובות אגרסיביות. בפרסומת בטלוויזיה האוטובוס מפליג בנחת על הכביש, כאשר כל הנוסעים יושבים במקומותיהם, שבעי רצון ומאושרים. אחד קורא ספר, האחר נהנה ממוזיקה באזניות, אם וילדה מחייכות זו לזו, אידיליה מושלמת. כשרואים את הפרסומת הזאת, ממש עושה חשק לנטוש כל פעולה מהנה אחרת שאנחנו עושים ולרוץ אל תחנת האוטובוס הקרובה ולתפוס אוטובוס. אלא שהמציאות טופחת על הפנים בסטירה מצלצלת.

שמעתי כבר על הכול, על נהגי אוטובוס שחומקים ולא עוצרים בתחנות מסוימות, על אוטובוסים מדלגים. מה זה אומר מדלגים? חברה טובה שלי חיכתה לאוטובוס שאמור לעבור כל 20 דקות. היא המתינה במשך 50 דקות. זה אומר שלפחות אוטובוס אחד בכלל לא הגיע, ואולי אפילו שניים. החלק העצוב הוא שאנשים לא מתלוננים, ואפילו אם הם מתלוננים לא בטוח שיש מי שיטפל בבקשה שלהם באופן משביע רצון.

אם אוטובוסים לא מגיעים, ללא ספק מישהו כאן מרוויח כסף על הגב של הציבור. התאגיד הגדול והחזק חוסך כסף, חוסך בדלק ודמי נסיעה על חשבון הנוסעים. עכשיו אולי תגידו, מה איך הם מרוויחים? הרי אם האוטובוס לא יוצא הוא גם לא אוסף כסף מהנוסעים. אז זאת בדיוק הנקודה, מרבית האנשים שאני מכירה שנוסעים מהפריפריה אל תל אביב, מחזיקים ברשותם כרטיס חופשי חודשי, מה שאומר שהם כבר שילמו מראש את דמי הנסיעה. אחוז קטן מאוד של נוסעים באמת משלם במזומן או בכרטיסייה. אז מישהו כאן מתעשר על גבכם. 


טכניקה להרוויח כסף בעבודה מהבית 
איך ניתן להרוויח כסף בעבודה מהבית? כל משווק שותפים שאי פעם שוחחתי עמו אמר לי שהוא מחפש את המוצר החם שיימכר עבורו כמו לחמניות טריות ושהוא יעשה ממנו הרבה מאוד כסף, ורצוי שזה יהיה כסף קל. אפשר להבין את זה, אנשים שעובדים מהבית, ועושים מאמצים לפתח אתרים מצליחים, רוצים להרוויח כסף מהאתרים שלהם, הם רוצים להפוך את האתרים שלהם לכלי לעשיית כסף, אחרי הכול הם שמים מודעות ומפרסמים באנרים ולינקים של חברות אחרות באתרים שלהם, אז בוודאי שמגיע להם תגמול כספי בעבור זה.  מהן השיטות ליצירת רווחים? ואיך ניתן לעשות כסף מכל זה?  אם יש לך אתר אינטרנט אם יש לך בלוג באינטרנט אתה בוודאי מעוניין להגדיל את הרווחים שלך, להגדיל את המכירות, וליצור הכנסה גבוהה ככל הניתן. למעשה גם אם עדיין אין לך אתר או בלוג, שווה לך לשקול להקים אחד כזה. טכניקה טובה להרוויח כסף היא לבנות ....


אפשר להרוויח כסף מהבית? 
יצא לי לגלוש באינטרנט בכל מיני אתרים ופורומים וראיתי  שישנה שאלה שחזרה הרבה פעמים. הרבה אנשים מתעניינים ורוצים לדעת האם אפשר להרוויח כסף בעבודה מהבית? בשבילי זה מובן מאליו, אני עובדת מהבית ומרוויחה כסף. טוב, אולי זאת לא חוכמה, כי אני הגעתי להסדר עם מקום העבודה הקבוע שלי, שהם נותנים לי לעבוד מהבית בחצי משרה. אני בעצם עושה ממש את אותם הדברים שעשיתי כשהייתי במשרד, רק שמתוך החדר הפרטי שלי בביתי. יחד עם זאת, השאלה הזאת מתחילה לעלות גם בי. למה? כי הכוונה שלי היא שתוך שנתיים מהיום אני אהיה בעלת עסק עצמאי משלי, עסק שאותו אפעיל כאן מהדירה שלי. אז אני מתרגמת מאמרים מעברית לאנגלית, והפוך – מאנגלית לעברית ועושה מזה עוד קצת כסף, וזה בהחלט הכנסה נוספת די טובה. אבל מה אני באמת צריכה לעשות כדי לעבוד מהבית באופן מלא, מבלי הצורך להיות תלויה במקום העבודה הרגיל שלי?

אני רוצה עסק משלי, שאני אתפעל אותו אנהל אותו אפתח אותו ואתפתח יחד איתו. אני יודעת שיש הרבה אנשים שכבר עושים את זה, ומתפרנסים יפה מעסק באינטרנט, ואני חושבת שאני גם מסוגלת לעשות את זה. יש לי את הכישורים הדרושים, אני קוראת אנגלית בשפת אם, אני שולטת היטב באינטרנט. לאחרונה התחלתי לקרוא כמה ספרים אודות קידום אתרים. והנושא הזה מרתק אותי מאוד, מי יודע אולי אני אפתח עסק לקידום אתרים, הרי יש כל כך הרבה בעלי עסקים כיום שעוברים לייצוג באינטרנט. בכלל, אני חושבת שאין עסק כיום, וזה לא משנה עד כמה הוא קטן, שיכול להרשות לעצמו שלא להיות ברשת האינטרנט. כל חנות בעיר צריכה שיהיה לה אתר אינטרנט משלה, או לפחות עמוד אינטרנט. כשאני חושבת על זה, נראה לי שיש פה פוטנציאל עצום שאפשר לעשות ממנו הרבה מאוד כסף. אני יכולה לפתוח ספר דפי זהב של העיר שלי, ולהתחיל לפנות לבעלי עסקים מקומיים ולהציע להם הקמת אתר פלוס קידום האתר. זה יכול להזניק את המכירות שלהם, להביא יותר לקוחות, ובסופו של דבר הם ירוויחו הרבה יותר מהעסק שכבר יש להם.