כסף קל בשיווק תוכנית שותפים



אם נרשמת לאתר תוכניות שותפים, ואינך מרוויח מספיק כסף, הרי ששווה לך לשקול פרסום באמצעות התוכנית המצוינת של גוגל, הנקראת גוגל אדוורדס. זוהי שיטה שבה הפרסומת שלך משתלבת בתוצאות החיפוש המופיעות בגוגל. זוהי שיטה ליצור פרסום ממוקד. פרסום ממוקד הוא סוג של מודעות שמופיעות רק כאשר מישהו חיפש משהו שקשור אל מה שאתה משווק, על פי מילות המפתח שהגדרת.

איך זה בעצם עובד?
מי שמעוניין לקדם שירות מוצר או אתר אינטרנט, מציע סכום מסוים בעבור כניסות שיגיעו ממנוע החיפוש. אין מדובר בתוצאות הרגילות, התוצאות האורגניות, אלא התוצאות הממומנות. מכיוון שיש תחרות ואתה לא המפרסם היחידי, הרי שמי שמציע את הסכום הגבוה יותר, עשוי להופיע גבוה יותר בתוצאות הקישורים הממומנים. המודעה שלך תופיע בהתאם לכמה גורמים. האחד כפי שאמרנו הוא המחיר שהצעת, והשני הוא כמה פעמים אנשים בפועל מקליקים על המודעה. מודעה שאין הגולשים מקליקים עליה, בהמשך תופיע נמוך יותר בתוצאות.

אז איך אפשר לעשות כסף בשימוש בפרסום בגוגל אדוורדס, בשעה שאתה משווק את עסקי השותפים שלך? מרבית תוכניות השותפים משלמים לך רק כאשר מתבצעת מכירה או נשלח ליד, לאחר שהמבקר עבר דרך האתר שלך, כלומר הגיע מהפנייה שלך. הרווחים שלך לא תמיד יהיו זהים,  מכיוון שהם מבוססים על התוכן שבאתר שלך ועל תנועת הגולשים באתר.

הסיבה שאתה צריך לשלב פרסום בנוסח  "שלם על קליק" בשיווק תוכנית השותפים שלך, היא שהרבה יותר קל להרוויח באופן זה, מאשר לא להשתמש בפרסום. זוהי דרך מעולה לקדם את האתר שלך. בשעה שיצרנים רבים אשר משתייכים לתוכנית השותפים, אינם מרשים קידום בגוגל בנוסח פרסום אדוורדס, הרי שאין הם אוסרים שתקדם את האתר שלך ישירות בגוגל בנוסח פרסום אדוורדס. וכאשר לקוחות כבר יגיעו אל האתר שלך הם  ייראו את המודעות של היצרנים, וכך תרוויח מזה כסף.